Ben jij een toekomstige Red Lion of Red Panther?
Wil je ook wel eens proeven van die razendsnelle ploegsport of heb je op school al een eerste kennismaking gehad met onze fantastiche sport?
Dan is Hockey Club Beveren de geschikte club om je nieuwe hobby aan te leren!

PROEFLESSEN

Ben je nog niet helemaal zeker, dan kan je 2 gratis proeflessen volgen, voor je je inschrijft.

We organiseren voor onze beginnende leden Start2Hockey trainingen (vanaf U8).
Dit zijn trainingen in een klein groepje, waar we je laten kennismaken met de basistechnieken.
Eens je die onder de knie hebt, kan je bij de trainingsgroep van jouw leeftijd aansluiten.
De jongste nieuwe leden (U5-U6-U7) sluiten eerst aan bij onze Funkeys.

Voor de proeflessen heb je geen materiaal nodig, we verwachten je enkel in sportieve kledij en sportschoenen.  Een stick mag je gebruiken van de club.

Kom je?  Vul dan dit formulier in!
Je wordt hierna door ons gecontacteerd om concreet af te spreken wanneer het jou beste past om je hockeycarrière te starten.

INSCHRIJVEN

Voel je het kriebelen?

Vul dan dit inschrijvingsformulier in en kies onderaan voor Recreatief lid (enkel trainingen volgen, goed voor starters) of Competitief lid (trainingen + wedstrijden).
Het lidgeld hangt af van het type lidmaatschap dat je kiest en/of je leeftijd.

MUTUALITEIT

Voor elke sportactiviteit geniet je van een tussenkomst van de mutualiteit.
Zowel voor het lidgeld als sportkampen waar je bij ons aan deelneemt, bezorgen wij je een document dat je kan binnen brengen bij de mutualteit.

Deze documenten ontvang je per mail en in je Twizzit app (Notificaties).

MATERIAAL

Nieuwe leden hebben natuurlijk een basis uitrusting nodig. Neem alvast een kijkje op onze uitrusting pagina voor alle details.

TRAININGEN

Elke leeftijdsgroep heeft zijn specifieke trainingsmomenten. In onze agenda vind je hiervan een overzicht.

LOCATIE

Nieuw hockey waterveld (Watermolendijk, 9130 Verrebroek).

SPELREGELS

Hoe ziet een hockeyveld eruit ?
Wat mag je en wat niet ?
Hier vind je alvast wat je moet weten.

Heb je nog twijfels of vragen, aarzel dan niet om meer info te vragen via het contactformulier.