Het is belangrijk dat de ‘Hockey Belgium App’ geïnstalleerd wordt door elke speler die deelneemt aan de competitie. Via de App vind je het programma, de resultaten en/of het klassement van het team terug waar uw zoon/dochter in speelt.

Voor wie?

Elke speler heeft een spelersprofiel in de app dat aangemaakt is door de club. Je kan dus kiezen of de speler zelf en/of de ouders de app beheren (afhankelijk van de leeftijd).

Hoe installeer ik dat?

1. Gebruik het e-mailadres dat gekend is bij je club en dus ook bij de Bond. Dit is NOODZAKELIJK als je wil dat je persoonsgegevens automatisch worden overgenomen en dat je automatisch je programma als speler kan bekijken.
  2. Laad een duidelijk herkenbare profielfoto op. Deze foto zal gebruikt worden voor de wedstrijdformulieren en is dus van cruciaal belang.
    OPGELET: geen zonnebril, hoed, hond,…
  3. Kijk je persoonsgegevens na en vul aan waar nodig.
    OPGELET: sommige velden zijn verplicht, voor andere moet je contact opnemen met je secretaris om ze te wijzigen.
  4. Stel je GDPR profiel in.
  5. Ga naar de volgende pagina en klik op Programma.
    OPGELET: de wedstrijden zullen pas bekend gemaakt worden in augustus.
    Als je het programma nog niet ziet, dan is dit omdat of je een ander e-mailadres hebt gebruikt of omdat je club je nog niet heeft ingedeeld in een ploeg. Bij sommige clubs kan het toewijzen bij een ploeg namelijk later gebeuren, omdat ze tijd hebben tot 29 augustus. Of omdat de synchronisatie tussen de clubsoftware en Sportlink nog onder constructie is.
  6. Stel eventueel favorieten in. Dit kan op persoon, team, club of infrastructuur.

Waarom verplicht?

Als club kiezen wij ervoor om elke speler zijn/haar aanwezigheid te laten aanduiden voor de start van de competitie (augustus & februari). Zo kan de coach tijdig een planning maken en indien nodig eventuele problemen oplossen.

Vervoer?

Het vervoer moet onderling geregeld worden in het team (bv. Whatsapp), dat wordt niet via de app georganiseerd.

Als er nog vragen zijn, stuur gerust een mailtje naar info@hockeyclubbeveren.be