Natuurlijke zijn we ambitieus en willen we van Hockey Club Beveren een succesvolle club maken. We denken aan grote sportieve prestaties en een verdiende plaats in de competitie. Niet in het minst wordt de club ook een sportieve en familiale ontmoetingsplaats voor onze spelers, ouders, familie en partners.

Daar hebben we u voor nodig, om te kunnen groeien en die sportieve droom te kunnen realiseren.

Bouwt u mee aan dit succesverhaal?

WAAROM NU PARTNER WORDEN?

Hockey Club Beveren is een startende club binnen een mooie en groeiende sporttak. Daarmee steunt u niet alleen onze jongeren en onze leden maar geniet uw onderneming meteen ook van de zichtbaarheid van een mooi nieuw verhaal. Partner worden van een field hockey club toont meteen het engagement van uw bedrijf in een sociaal, sportief en fair play-initiatief.

PARTNER – EN SPONSORPAKKETTEN

We bieden de mogelijkheid om partner te worden op elk niveau. We hebben enkele vaste pakketten samengesteld maar we willen aan iedereen de keuze laten om een bijdrage te leveren die past bij de mogelijkheden en de ambities van de onderneming, klein of groot.

Onze sponsors zijn onze partners. We vinden uw mening belangrijk en we hopen dat u actief wil meegroeien met Hockey Club Beveren. Hebt u zelf een ander creatief idee over de sponsoring? Laat het ons weten!

Voor meer info neemt u contact op met onze sponsorverantwoordelijke Steven Tindemans, sponsoring@hockeyclubbeveren.be